SZKOLENIE STACJONARNE
Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę.
Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji i obsługi pacjenta w rejestracji i poczekalni.
Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta
przez personel rejestracji. Duża ilość ćwiczeń praktycznych realnie buduje kompetencje personelu rejestracji, a przekazane po kursie materiały
wdrożeniowe oraz scenariusze rozmów telefonicznych to doskonałe narzędzia do codziennej pracy.
Będziesz potrafił(-a) idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym – wybadać potrzeby i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.
Nauczysz się optymalnie zarejestrować pacjenta – pomóc przy wypełnieniu ankiety, zaprezentować wszystkie udogodnienia i zadbać o miłą atmosferę
w poczekalni.
Nauczysz się rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości, a dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i relacje z pacjentami.
"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"
"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny! Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego.
Polecam z czystym sumieniem"
POZNAJ METODOLOGIĘ NAUCZANIA
Prezentacja programu na flipchartach.
Sprawdzone w praktyce standardy
Możliwość zadawania pytań
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe.
Praktyczne narzędzia komunikacyjne.
Bezpłatne testy osobowości
O jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.
Dominika Furyk
Właścicielka Fisjo-Med
"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"
Edyta Bernatek
Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej
"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.
Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"
POZNAJ PROGRAM SZKOLENIA
Ćwiczenia praktyczne
MATERIAŁY I NARZĘDZIA
DOSKONAŁA REJESTRACJA STOMATOLOGICZNA
Dlaczego pacjenci po rozmowie nie kontaktują się ponownie z kliniką??
Poznaj wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny sposób wdrożyć Doskonałą Obsługę Pacjenta, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna
w swojej pracy.
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania.
Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.
Sprawdź na LinkedIn i Facebooku:
ZAMIEŃ PYTANIE W ODPOWIEDŹ
Czy to szkolenie jest dla mnie jeśi nie mam zespołu specjalistów i duzejc kliniki?
Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w małych firmach wiedza tego typu jest nawet bardziej istotna, bo właśnie profesjonalizm w sprzedaży może pomóc wyprzedzić większe firmy.
W jakich godzinach odbywa się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się od godziny 8 do godziny 16. Będzie zawierało 4 moduły po 2 godziny oraz 15 minut przerwy w każdym z nich. Jest szansa granicząca z pewnością, że zostaniemy live dużo dłużej niż do 16, tak aby odpowiedzieć na pytania uczestników. Szkolenie odbędzie się 14 grudnia 2021 roku.
Na jakiej platformie odbedzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się na zoom. Z naszego doświadczenia daje najlepszą jakość połączenia i brak problemów z płynnością.
W jaki sposób otrzymam materiały?
Materiały są najważniejsze – to właśnie je będziemy omawiać w trakcie szkolenia. Dostaniesz je mailem na dzień przed rozpoczęciem.
Co jeżeli nie dam rady się pojawić?
Nie przejmuj się, szkolenie będzie nagrywane, tak aby każdy mógł do niego wrócić w dowolnym momencie w przyszłości. Zatem jeżeli nie będziesz mógł się pojawić, całą wiedzę nadrobisz z nagrania, a ewentualnie pytania będziesz mógł nam przesłać mailem.
Skąd mam wiedzieć, że to szkolenie jest wartościowe?
Szkolenie jest poprzedzone serią odcinków na kanale Przygody Przedsiębiorców i właśnie dla tej serii zostało stworzone. Gdyby sam kanał nie był wystarczający, warto nas sprawdzić w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
Czy treści na szkoleniu powielają się z podcastem?
Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.
Czy wystawiacie fakturę VAT?
Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.
Czy będę musiał widoczny w kamerze?
Nie, do zadawania pytań zostanie udostępniony Chat. W wyjątkowych przypadkach możemy włączyć kamerę konkretnej osoby, ale tylko jeżeli sama wyrazi taką chęć.
Cena jest brutto czy netto?
Brutto🙂 Cena, którą widać na Landing Page, to wszystkie koszty szkolenia.