USŁUGA
Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzenia doskonałej wizyty oraz konsultacji pierwszorazowej.
Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem oraz w zespole stomatologicznym.
Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania
Doskonałej Obsługi Pacjenta i jego satysfakcji z leczenia.
Będziesz potrafił(a) przedstawić problem stomatologiczny, aby Pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia.
Będziesz potrafił(a) idealnie przeprowadzić kolejność wizyty – 5 kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej.
"Uważam, że szkolenie DOP jest niezbędne jeśli chcesz śwaidomie kierować rozmową z pacjentem. Jeśli zdasz się na intuicję możesz ponieść porażkę. O wiele lepiej jest wiedzieć czego dany pacjent oczekuje i umieć mu to zaoferować. Pacjent rozumie i czuje się rozumiany! Wiemy wszyscy, jak często właśnie tego elementu brakuje!"
POZNAJ METODOLOGIĘ NAUCZANIA
Prezentacja programu na flipchartach.
Sprawdzone w praktyce standardy
Możliwość zadawania pytań
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe.
Praktyczne narzędzia komunikacyjne.
Bezpłatne testy osobowości
O jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.
Dorota Stankowska
Lekarz stomatolog, właścicielka Stankowscy&Białach Clinic
"Doskonała Obsługa Pacjenta, to unikalne i profesjonalne szkolenia, które sprawią, że przekazana tam pasja eksploduje Twój stomatologiczny biznes! Polecam się uczyć tylko od tych, którzy wyznaczają standardy!"
POZNAJ PROGRAM SZKOLENIA
Ćwiczenia praktyczne
MATERIAŁY I NARZĘDZIA
DOSKONAŁA KONSUTLACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA
Dlaczego pacjenci po badaniu nie decydują się na leczenie??
Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej. Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, znacząco zwiększyć skuteczność akceptacji planów leczenia.
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania.
Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.
Sprawdź na LinkedIn i Facebooku:
ZAMIEŃ PYTANIE W ODPOWIEDŹ
Czy to szkolenie jest dla mnie jeśi nie mam zespołu specjalistów i duzejc kliniki?
Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w małych firmach wiedza tego typu jest nawet bardziej istotna, bo właśnie profesjonalizm w sprzedaży może pomóc wyprzedzić większe firmy.
W jakich godzinach odbywa się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się od godziny 8 do godziny 16. Będzie zawierało 4 moduły po 2 godziny oraz 15 minut przerwy w każdym z nich. Jest szansa granicząca z pewnością, że zostaniemy live dużo dłużej niż do 16, tak aby odpowiedzieć na pytania uczestników. Szkolenie odbędzie się 14 grudnia 2021 roku.
Na jakiej platformie odbedzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się na zoom. Z naszego doświadczenia daje najlepszą jakość połączenia i brak problemów z płynnością.
W jaki sposób otrzymam materiały?
Materiały są najważniejsze – to właśnie je będziemy omawiać w trakcie szkolenia. Dostaniesz je mailem na dzień przed rozpoczęciem.
Co jeżeli nie dam rady się pojawić?
Nie przejmuj się, szkolenie będzie nagrywane, tak aby każdy mógł do niego wrócić w dowolnym momencie w przyszłości. Zatem jeżeli nie będziesz mógł się pojawić, całą wiedzę nadrobisz z nagrania, a ewentualnie pytania będziesz mógł nam przesłać mailem.
Skąd mam wiedzieć, że to szkolenie jest wartościowe?
Szkolenie jest poprzedzone serią odcinków na kanale Przygody Przedsiębiorców i właśnie dla tej serii zostało stworzone. Gdyby sam kanał nie był wystarczający, warto nas sprawdzić w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
Czy treści na szkoleniu powielają się z podcastem?
Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.
Czy wystawiacie fakturę VAT?
Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.
Czy będę musiał widoczny w kamerze?
Nie, do zadawania pytań zostanie udostępniony Chat. W wyjątkowych przypadkach możemy włączyć kamerę konkretnej osoby, ale tylko jeżeli sama wyrazi taką chęć.
Cena jest brutto czy netto?
Brutto🙂 Cena, którą widać na Landing Page, to wszystkie koszty szkolenia.